Z pewnością każdemu obiła się o uszy nazwa EPOS w kontekście Grupy Demant, jednakże nie każdy może być dokładnie zaznajomiony z tą marką czy produktami. W kolejnych odsłonach bloga przybliżone zostaną różne zagadnienia związane z firmą EPOS, jednak dzisiaj skupimy się na inauguracji działalności polskiego zespołu, który od niedawna funkcjonuje i rozwija się w Szczecinie.
![](https://wdh01.azureedge.net/-/media/dgs/pl-pl/blog/obrazki-w-tekscie/epos/xw_tekscie_epos_1.png,qla=pl-pl,arev=A1F0,ahash=A4318A7646E43581F5B1F90E68235409.pagespeed.ic.dpyKzucxZT.jpg)
Po krótce - czym jest EPOS?
EPOS, będący częścią Grupy Demant, oferuje wysokiej klasy rozwiązania audio zaprojektowane z myślą o przedsiębiorstwach i branży gamingowiej. Opierając się na pionierskiej technologii audio, EPOS stara się uwolnić ludzki potencjał, doskonaląc wrażenia dźwiękowe i dostarczając innowacyjne wzornictwo i wydajność wraz ze wszystkimi proponowanymi rozwiązaniami audio.
Team EPOS Polska
Zespół EPOS, ulokowany w Szczecinie przy ulicy Malczewskiego, funkcjonuje pod przewodnictwem Małgorzaty Wichary, EPOS Business Centre Manager i wciąż jest w fazie rozwoju. Team EPOS Polska w Szczecinie wspiera duński Dział Customer Service & Operations, skupiając się w szczególności na procesach sprzedaży produktów marki na platformie Amazon w Europie i Stanach Zjednoczonych. Część zespołu stanowi również wsparcie duńskiego Działu Jakości.
![](https://wdh01.azureedge.net/-/media/dgs/pl-pl/blog/obrazki-w-tekscie/epos/xw_tekscie_epos_4.png,qla=pl-pl,arev=3EBC,ahash=19B1996B462A7CF7FFDD804811F5A236.pagespeed.ic.riR0Jk0fvt.jpg)
![](https://wdh01.azureedge.net/-/media/dgs/pl-pl/blog/obrazki-w-tekscie/epos/xw_tekscie_epos_5.png,qla=pl-pl,arev=271D,ahash=CCD4E2292BB6E63CDFA43C93AD175433.pagespeed.ic.LsAXDV3N1-.jpg)
Choć polski zespół EPOS działa już od kilku miesięcy, w środę 23 czerwca, miała miejsce kameralna inauguracja jego działalności w obecności przedstawicieli duńskiego zespołu EPOS, w składzie: Michael Juhl Petersen - Vice President of Global Operations, David Johansen - Global Logistics and Customer Service Director oraz Karina Ravnskjaer Thomsen – Customer Service and Logisitcs Manager for EMEA Region. Po symbolicznym przecięciu wstęgi i słodkim poczęstunku, zespół przystąpił do omówienia celów, planów i strategii rozwoju pracy polskiego zespołu. Polski team stanowić ma docelowo wsparcie dla wielu działów EPOS, a jego działalność ma strategiczne znaczenie dla rozwoju marki.
![](https://wdh01.azureedge.net/-/media/dgs/pl-pl/blog/obrazki-w-tekscie/epos/xw_tekscie_epos_6.png,qla=pl-pl,arev=24DC,ahash=5006EA726BD4A81E7A0D05E9CCA91A2B.pagespeed.ic.uDITnkdtxj.jpg)
![](https://wdh01.azureedge.net/-/media/dgs/pl-pl/blog/obrazki-w-tekscie/epos/xw_tekscie_epos_2.png,qla=pl-pl,arev=37E6,ahash=A50369D8396D0EAA819546210DEFC1B8.pagespeed.ic.Pw1hNhOouU.jpg)
Następnego dnia nasi goście wraz z częścią polskiego zespołu, mieli możliwość zwiedzenia kilku strategicznych działów w Mierzynie takich jak Produkcja Aparatów Wewnątrzusznych, Produkcja Aparatów Zausznych czy Centrum Dystrybucji. Wizyta choć krótka, była bardzo owocna i stanowiła symboliczny początek ścisłej współpracy zespołów duńskiego i polskiego, w drodze do sukcesu marki EPOS na arenie międzynarodowej, jako pierwszoligowej marki sprzętu i rozwiązań audio.
![](https://wdh01.azureedge.net/-/media/dgs/pl-pl/blog/obrazki-w-tekscie/epos/xw_tekscie_epos_7.png,qla=pl-pl,arev=CDDA,ahash=C6B687386052F4C9A8EB68DF1095EB25.pagespeed.ic.WGYz0hRgaZ.jpg)
Więcej o marce EPOS oraz o osobach zaangażowanych w jej rozwój w kolejnych odsłonach bloga.