Niedawno zdaliśmy relację o inauguracji działalności polskiego teamu EPOS, która odbyła się 23 czerwca, przy udziale części zespołu duńskiego. Czas teraz na przybliżenie marki oraz jej historii.
EPOS - to brzmi epicko!
Nazwa marki pochodzi od greckiego słowa έπος - epos, oznaczającego przede wszystkim słowo, ale również i epopeję, poemat heroiczny o podniosłym znaczeniu. Nazwa nie jest przypadkowa i odzwierciedla zaangażowanie firmy w tworzenie rozwiązań, które umożliwiają najlepszą komunikację.
Hasłem rozpoznawczym EPOS jest Power of Audio™ czyli „Moc Dźwięku”, które nota bene zostało oznaczone znakiem towarowym. Jest to zwrot, który w swojej prostocie zawiera tak naprawdę sedno przekazu marki - to, jaką moc i jakość mają dźwięki ma istotny wpływ na wiele aspektów naszego życia - czy to rozrywki, pracy, czy interakcji międzyludzkich.
![epos-poznajmy-sie-blizej_w-tekscie-1](https://wdh01.azureedge.net/-/media/dgs/pl-pl/blog/obrazki-w-tekscie/epos---poznajmy-sie-blizej/xepos-poznajmy-sie-blizej_w-tekscie-1.png,qla=pl-pl,arev=5423,ahash=49FB72237AFAE763DD943A90C13E02D5.pagespeed.ic.JBuiJRHYFr.jpg)
Historia
W 2018 roku Demant A/S i Seinnheiser electronic GmbH & Co. KG ogłosiły zakończenie wspólnego przedsięwzięcia pod nazwą Sennheiser Communications, kiedy to postanowiono, iż segmenty biznesowe rozwiązań dla przedsiębiorstw i zestawów słuchawkowych dla gier ewoluować będą jako nowa niezależna firma EPOS, będąc częścią Grupy Demant.
EPOS łączy ugruntowaną wiedzę z przyszłościową technologią, aby przenieść historię doskonałego dźwięku na wyższy poziom, opierając się tym samym na dwoistości przeszłości i przyszłości.
![epos-poznajmy-sie-blizej_w-tekscie-2](https://wdh01.azureedge.net/-/media/dgs/pl-pl/blog/obrazki-w-tekscie/epos---poznajmy-sie-blizej/xepos-poznajmy-sie-blizej_w-tekscie-2.png,qla=pl-pl,arev=741B,ahash=2AB8AB536A199285CD96A29BEC7CD311.pagespeed.ic.UJV0QrZwa9.jpg)
Zdobywamy uznanie
EPOS bardzo szybko zdobywa czołową pozycję na rynku rozwiązań audio. Już teraz może pochwalić się znaczącymi osiągnięciami.
W maju tego roku EPOS rozszerzył swoją współpracę z zespołem Formuły 1 Aston Martin Cognizant o dział sprzętu do gier premium.
![epos-poznajmy-sie-blizej_w-tekscie-4](https://wdh01.azureedge.net/-/media/dgs/pl-pl/blog/obrazki-w-tekscie/epos---poznajmy-sie-blizej/xepos-poznajmy-sie-blizej_w-tekscie-4.png,qla=pl-pl,arev=12DA,ahash=2EE7D25A1485491FFBF28B379D74E0C8.pagespeed.ic.uVLqdhMHsN.jpg)
EPOS został również wyróżniony nagrodą Global Competitve Strategy Leadership Awards 2021 przez firmę badawczo-konsultingową Frost&Sullivan, na podstawie niedawnej analizy globalnego rynku profesjonalnych zestawów słuchawkowych.
Decyzja o wyróżnieniu została umotywowana tym, iż EPOS wykazuje bardzo szybki wzrost reputacji doskonałości i reakcji na zmieniające się oczekiwania klientów.
Mimo, iż EPOS jest stosunkowo młodą marką, rozwija się niezwykle dynamicznie i, jak twierdzi chociażby zespół w Szczecinie, dopiero się rozkręca!
![epos-poznajmy-sie-blizej_w-tekscie-3](https://wdh01.azureedge.net/-/media/dgs/pl-pl/blog/obrazki-w-tekscie/epos---poznajmy-sie-blizej/xepos-poznajmy-sie-blizej_w-tekscie-3.png,qla=pl-pl,arev=2588,ahash=700603E8A4C62F7D556F7192C4F374FE.pagespeed.ic.qMZWe6v-wt.jpg)