ebea_2121_blogpostimage

Wyróżnienie za stronę internetową Demant!

Czas czytania artykułu: 3 minuty
by Magdalena
10.09.2021

Wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie Employer Branding Excellece Award w kategorii strona internetowa otrzymał Demant za stronę www.demantszczecin.pl.

Podczas tegorocznej gali konkursu Employer Branding Excellence Awards 2021 zostały wręczone nagrody dla pracodawców, którzy prowadzili najlepsze działania employer brandingowe w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Nagrody i wyróżnienia były przyznawane w ośmiu kategoriach. Demant został doceniony za stronę internetową.

ebea_2121_w_tekscie

Nowa witryna to efekt rebrandingu z DGS na Demant, który firma przeszła w marcu tego roku. – Rebranding był wynikiem globalnej decyzji o unifikacji marki w Grupie Demant. Dla nas stał się okazją do podjęcia wielu działań, m.in. zmiany naszej ówczesnej strony internetowej, za którą otrzymaliśmy już wcześniej trzy nagrody w ogólnopolskich konkursach – mówi Magdalena Rutka, lider projektu.

Na stronie znalazło się blisko 30 nowych filmów, 150 zdjęć, a także dwie wirtualne wycieczki składające się z 20 panoram, dzięki czemu użytkownicy mogą zobaczyć siedziby Demant bez wychodzenia z domu. – Zależało nam na autentyczności, dlatego we wszystkie działania zaangażowanych zostało ponad 350 pracowników, którzy stali się aktorami, a także testowali z nami witrynę – mówi Magdalena Rutka.

Ideą konkursu organizowanego przez HRM Institute jest nagrodzenie i zaprezentowanie najlepszych praktyk employer brandingowych w Polsce, które mogą stać się wzorem i inspiracją dla innych. W tegorocznej edycji było 130 zgłoszeń. Nagrody zostały rozdane już po raz dziesiąty. - Tym razem stanęliśmy na scenie obok takich znanych, marek jak: Orange, mBank, Ikea, Lidl i Allegro, co jest olbrzymim wyróżnieniem. Wszystkim, którzy przyczynili się do tego sukcesu serdecznie dziękujemy oraz zachęcamy do odwiedzania www.demantszczecin.pl  – mówi Magdalena Rutka.

O autorze

Magdalena
Magdalena, employer branding & communication manager
W Demant od 2016 roku buduje markę pracodawcy oraz komunikację wewnętrzną. Wcześniej przez ponad 10 lat pracowała w PR, marketingu oraz mediach. Miłośniczka planowania małych i dużych przedsięwzięć, wdrażania w życie niebanalnych rozwiązań oraz pokazywania, że zawsze „się da”, nawet jeśli inni na początku twierdzą inaczej. Prywatnie kinomanka, która nie przegapi ceremonii rozdania Oscarów, miłośniczka tańca i podróży.